poniedziałek, 30 czerwca 2014

Morska kartka

Już jakiś czas temu zachciało mi się zrobić swój papier - ołówkiem na niebieskiej kartce narysowałam siatkę rombów, następnie pomalowałam farbą plakatową co drugi z nich, a na końcu złotym długopisem pociągnęłam linie między rombami.
Ostatnio zachciało mi się zrobić sporą kartkę z tego arkusza i oto ona:
Some time ago, I made my own paper with paint and golden pen. I used it to make this card:


Zgłaszam karteczkę do wyzwań:
I'm sending this card to challenges:

http://diabelskimlyn.blogspot.ie/2014/06/wyzwanie-kolorystyczne-zyrafki.html



2 komentarze:

  1. Nice photo of the dolphins and they made a very nice card. Thanks for joining us in the SweetStamps challenge.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna :) dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń