wtorek, 20 stycznia 2015

Urodzinowy poro

Chyba jestem istotnie młodsza od większości craftowych blogerek, zdecydowanie mam inne sposoby spędzania czasu z przyjaciółmi. Cokolwiek możecie sądzić o bieganiu kupką pikseli po mapie i zabijaniu wrogich kupek pikseli, tego malucha musicie pokochać.




Odważny poro stał się głównym bohaterem kartki urodzinowej. Niestety nie mam dostępu do aparatu, żeby zrobić zdjęcia lepszej jakości :(


Kaligrafia - jak zawsze - odręczna.


Mój poro polubił się ze swoją kartkową wersją, ale bez żalu pozwolił jej trafić w dobre ręce :)

Kartka leci na wyzwania:















































Igor - wiem, że tu zaglądasz. Wszystkiego najlepszego jeszcze raz.

7 komentarzy:

  1. Ciekawa praca :-)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Craft Style.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tą grę :) Moje rodzeństwo uczy mnie w to grać kiedy jestem w domu hehe :)\
    Kartka śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalny projekt.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udział w wyzwaniu w Kartkowym ABC!

    OdpowiedzUsuń
  5. Great Card! Thank you for playing along with us at Scrapki-Wyzwaniowo

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na kartkę :) Ja pewnie jestem sporo starsza, ale nie przeszkadza mi to stale grać w gry komputerowe z kontrolerem w ręku - i to w dodatku często w duecie z mężem :) Wiem metrykalny o niczym nie świadczy :D:D:D Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu w scrapki-wyzwaniowo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza praca! Dziękujemy za udział w naszej zabawie :-)

    OdpowiedzUsuń