czwartek, 14 sierpnia 2014

"Czerwone trzewiki", ramka i zagadka






Przyjmą się czy nie? Choć czerwone są jak krew, to ja trzewiki właśnie takie chciałam mieć
Dobre to czy złe? Mam już dosyć takich pytań. Moich pragnień ktoś nareszcie pojął skryty sens
Jutro wróci szary dzień. Tylko dziś jest bal.
Dziś zamierzam żyć, jutro będę spać. 
Rysuję, jak rysuję, więc skoro już obiecałam mojemu najwierniejszemu fanowi rysunek (zamek von Krolocka), to odczułam potrzebę oprawienia go w ramkę.



Ramka jest z zagadką: jak i z czego zrobiłam róże? Podpowiedź: bardzo mnie bolały oczy w miejscu bez wszystkich moich przydasiów, a że potem zrobiłam herbacianą różę to wyszło całkiem spontanicznie...

Odpowiedź na zagadkę wraz z pełnym kursem tutaj:
Jak załagodzić pieczenie oczu i zrobić herbacianą różę?

Oczywiście, jeśli zechcecie i Wy zrobić swoje róże, koniecznie podzielcie się linkami do swoich prac z nimi w komentarzu! I pamiętajcie, że część, która przynosi ulgę zmęczonym oczom jest równie ważna jak ta twórcza. Będzie mi też niezmiernie miło, jeśli na swoim blogu umieścicie link do kursu :)


Uważam 7 za szczęśliwą liczbę, toteż zgłaszam ramkę do siedmiu wyzwań:


Inspiracją były: kwiaty i plamy na ciele żyrafy







http://magnoliowepolki.blogspot.com/2014/08/monochromatycznie.html

http://citycrafter.blogspot.com/2014/08/city-crafter-challenge-blog-week-224.html

12 komentarzy:

  1. So pretty! Thanks so much for playing along at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rameczka. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń
  3. What a lovely project!! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Very beautiful, thanks for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca - róże, kawa, obrazek ... dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion, powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne róże, mają świetny, ciepły kolor!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ramka - Dziękuję za udział w wyzwaniu - DT Paper Passion

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł na ramkę! Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion.

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy pomysł:) Dziękujemy za udział - DT Paper Passion :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna ramka, a róże wyszły świetnie :)))
    dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu Magnoliowe Polki :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna praca:) dziękujemy za udział w wyzwaniu u SZMEKa, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń